Leerlingen Werving
Van Zeven Brugklassen naar Tien.
Door video een integraal onderdeel te maken van de werving, heeft het echt impact. De afgelopen jaren help ik het Ichthus Lyceum met de werving d.m.v. video.
De ervaring en kennis die ik daarmee heb opgedaan wil ik nu bij meer scholen in gaan zetten. Geen 'leuke filmpjes' maar videos die echt helpen doelen te bereiken.
Videos die passen in de bestaande strategie en die versterken.
Videos die afgestemd zijn op de doelgroep, natuurlijk. Maar vooral ook videos die echt passen bij jullie als school.
Want dat zijn de videos die leerlingen werven.
De enige kanttekening is dat ik niet voor twee scholen in hetzelfde gebied ga helpen. Dus willen jullie samenwerken... werf mij dan snel ;)
"
wij hebben maar liefst 245 aanmeldingen binnnen! Dat zijn er 55 meer dan vorig jaar en we gaan er 10 brugklassen mee vullen ipv de huidige 7!
"
Renate - Ichthus Lyceum
Het Plan
01
De kennismaking
Om content te maken die echt bij jullie past, moeten we elkaar eerst leren kennen.
Wat beweegt jullie, wat maakt jullie school uniek en hoe kan video jullie helpen.
03
Productie
Dan komt de eerste stap van het echte werk. De uitvoer. Het filmen.
Samen iets maken.
05
Werving
Hierna is het tijd om aan de slag te gaan met de werving.
02
Pre-Productie
Daarna gaan we aan de slag. Concepten maken die passen bij jullie doelen. Concepten die echt resultaat halen. En de voorbereiding die het mogelijk gaat maken.
04
Post productie
Hier worden de videos gemonteerd voor elk kanaal en elk doel.
Alles van audio tot varianten per kanaal wordt gemaakt.
06
Bijstellen
Uit elk project zijn weer lessen te trekken. Door constant te kijken wat werkt en wat niet, maken we elke editie weer beter.