BRANDING IS VOOR IEDEREEN EN ELK BEDRIJF. OF JE ER NOU BEWUST MEE BEZIG BENT OF NIET, ALLES WAT JE BEDRIJF DOET HEEFT INVLOED OP DE PERCEPTIE VAN JE KLANTEN EN PARTNERS. ZEKER NU SOCIAL MEDIA ALLE CONVERSATIES BEÏNVLOEDEN EN NIEMAND ZICH TE GOED VOELT OM EEN REACTIE TE GEVEN, IS EEN DUIDELIJK PLAN ESSENTIEEL. MAAR IS DIT ALLEMAAL EEN BEDREIGING?? HELL NO! DIT IS EEN KANS. HET EFFENT HET SPEELVELD. OF JE NOU EEN GROTE SPELER BENT, NET BEGINT OF ALS MKB’ER KLAAR BENT VOOR DE VOLGENDE STAP, DE KANSEN ZIJN ER! WANNEER JOUW MERK EEN DUIDELIJK VERHAAL VERTELT DAT MENSEN AANSPREEKT, KRIJG JIJ DE VOORKEUR BOVEN JE CONCURRENT. MAAR JE VERHAAL MAG GEEN FABELTJE ZIJN, HET MOET JOUW VERHAAL ZIJN, HET MOET PASSEN EN HET MOET EERLIJK ZIJN. ER ZIJN ONEINDIG VEEL MANIEREN OM HET VERHAAL VAN JOUW BEDRIJF TE VERTELLEN. MAAR HET MOET PASSEN BIJ DE IDENTITEIT EN HET PLATFORM! EN DAT IS WAAR IK IN BEELD KOM. GRAAG HELP IK IEDEREEN ZIJN VERHAAL HET BESTE TE VERTELLEN WANT ELK VERHAAL VERDIENT HET OM GEHOORD TE WORDEN! PUUR PRAKTISCH: IK HELP BEDRIJVEN VERHALEN VERTELLEN. VIA HET MEDIUM DAT HET BESTE PAST BIJ JOUW VERHAAL EN OP ZO’N MANIER DAT JE DOELGROEP HET VERHAAL OOK TOT ZICH NEEMT. ZODAT IEDEREEN WEET WAAR JOUW MERK VOOR STAAT EN VOOR JOU KIEST!
STRATEGIE EEN BRANDING STRATEGIE HELPT ORGANISATIES EEN STERK EN DUURZAAM IMAGO OP TE BOUWEN. HET GEEFT VORM AAN DE COMMUNICATIE EN LIGT AAN DE BASIS VAN ELKE CAMPAGNE. DOOR MEE TE DENKEN OP STRATEGISCH NIVEAU ONTSTAAT ER EEN BRANDING STRATEGIE OP MAAT DIE RESULTAAT BOEKT. CAMPAGNE BRANDING CAMPAGNES ZIJN ER OP GERICHT EEN SPECIFIEK DOEL TE BEREIKEN. ZE GRIJPEN DE AANDACHT VAN DE DOELGROEP EN ZORGEN DAT DE BOTODSCHAP OVERKOMT. DOOR MIDDEL VAN BRANDING CAMPAGNES ZETTEN ORGANISATIES DE VOLGENDE STAP NAAR HUN DOEL. BIJVOORBEELD DOOR HET VERHOGEN VAN DE MERKBEKENDHEID OF HET VERBETEREN VAN DE HOUDING VAN DE DOELGROEP OPERATIONEEL VERHALEN KUNNEN OP VERSCHILLENDE MANIEREN VERTELT WORDEN. DAARBIJ ZIJN HET KANAAL EN DE DOELGROEP LEIDEND EN IS DE KWALITEIT VAN CONTENT HET VERSCHIL TUSSEN WEL OF GEEN SUCCES. DOOR DE CONTENT CREATIE UIT TE BESTEDEN WEET IS JOUW VERHAAL IN GOEDE HANDEN
MAARTEN KRAMER, OPRICHTER VAN BIG WAVE BRANDING. NA TWEE JAAR ALS ZZP'ER IN DE COMMUNICATIE WERELD HEB IK MIJN PASSIE GEVONDEN IN HET VERTELLEN VAN VERHALEN. IK GENIET VAN DE POSITIEVE IMPACT DIE ZELFS DE KLEINSTE VERHALEN EN MOMENTEN KUNNEN HEBBEN OP DE ONTVANGER. SOMMIGE VERHALEN VRAGEN OM EEN SPECIFIEKE VERHALEN VERTELLER. DAAROM MAKEN WE GEBRUIK VAN EEN BREED NETWERK VAN VERTELLERS DIE MET HUN EIGEN STIJL EN KWALITEIT EXTRA DIEPGANG BIEDEN
SPRINGT VOOR JOU IN DE BRANDING
BRANDING IS VOOR IEDEREEN EN ELK BEDRIJF. OF JE ER NOU BEWUST MEE BEZIG BENT OF NIET, ALLES WAT JE BEDRIJF DOET HEEFT INVLOED OP DE PERCEPTIE VAN JE KLANTEN EN PARTNERS. ZEKER NU SOCIAL MEDIA ALLE CONVERSATIES BEÏNVLOEDEN EN NIEMAND ZICH TE GOED VOELT OM EEN REACTIE TE GEVEN, IS EEN DUIDELIJK PLAN ESSENTIEEL. MAAR IS DIT ALLEMAAL EEN BEDREIGING?? HELL NO! DIT IS EEN KANS. HET EFFENT HET SPEELVELD. OF JE NOU EEN GROTE SPELER BENT, NET BEGINT OF ALS MKB’ER KLAAR BENT VOOR DE VOLGENDE STAP, DE KANSEN ZIJN ER! WANNEER JOUW MERK EEN DUIDELIJK VERHAAL VERTELT DAT MENSEN AANSPREEKT, KRIJG JIJ DE VOORKEUR BOVEN JE CONCURRENT. MAAR JE VERHAAL MAG GEEN FABELTJE ZIJN, HET MOET JOUW VERHAAL ZIJN, HET MOET PASSEN EN HET MOET EERLIJK ZIJN. ER ZIJN ONEINDIG VEEL MANIEREN OM HET VERHAAL VAN JOUW BEDRIJF TE VERTELLEN. MAAR HET MOET PASSEN BIJ DE IDENTITEIT EN HET PLATFORM! EN DAT IS WAAR IK IN BEELD KOM. GRAAG HELP IK IEDEREEN ZIJN VERHAAL HET BESTE TE VERTELLEN WANT ELK VERHAAL VERDIENT HET OM GEHOORD TE WORDEN! PUUR PRAKTISCH: IK HELP BEDRIJVEN VERHALEN VERTELLEN. VIA HET MEDIUM DAT HET BESTE PAST BIJ JOUW VERHAAL EN OP ZO’N MANIER DAT JE DOELGROEP HET VERHAAL OOK TOT ZICH NEEMT. ZODAT IEDEREEN WEET WAAR JOUW MERK VOOR STAAT EN VOOR JOU KIEST!
STRATEGIE EEN BRANDING STRATEGIE HELPT ORGANISATIES EEN STERK EN DUURZAAM IMAGO OP TE BOUWEN. HET GEEFT VORM AAN DE COMMUNICATIE EN LIGT AAN DE BASIS VAN ELKE CAMPAGNE. DOOR MEE TE DENKEN OP STRATEGISCH NIVEAU ONTSTAAT ER EEN BRANDING STRATEGIE OP MAAT DIE RESULTAAT BOEKT. CAMPAGNE BRANDING CAMPAGNES ZIJN ER OP GERICHT EEN SPECIFIEK DOEL TE BEREIKEN. ZE GRIJPEN DE AANDACHT VAN DE DOELGROEP EN ZORGEN DAT DE BOTODSCHAP OVERKOMT. DOOR MIDDEL VAN BRANDING CAMPAGNES ZETTEN ORGANISATIES DE VOLGENDE STAP NAAR HUN DOEL. BIJVOORBEELD DOOR HET VERHOGEN VAN DE MERKBEKENDHEID OF HET VERBETEREN VAN DE HOUDING VAN DE DOELGROEP OPERATIONEEL VERHALEN KUNNEN OP VERSCHILLENDE MANIEREN VERTELT WORDEN. DAARBIJ ZIJN HET KANAAL EN DE DOELGROEP LEIDEND EN IS DE KWALITEIT VAN CONTENT HET VERSCHIL TUSSEN WEL OF GEEN SUCCES. DOOR DE CONTENT CREATIE UIT TE BESTEDEN WEET IS JOUW VERHAAL IN GOEDE HANDEN
MAARTEN KRAMER, OPRICHTER VAN BIG WAVE BRANDING. NA TWEE JAAR ALS ZZP'ER IN DE COMMUNICATIE WERELD HEB IK MIJN PASSIE GEVONDEN IN HET VERTELLEN VAN VERHALEN. IK GENIET VAN DE POSITIEVE IMPACT DIE ZELFS DE KLEINSTE VERHALEN EN MOMENTEN KUNNEN HEBBEN OP DE ONTVANGER. SOMMIGE VERHALEN VRAGEN OM EEN SPECIFIEKE VERHALEN VERTELLER. DAAROM MAKEN WE GEBRUIK VAN EEN BREED NETWERK VAN VERTELLERS DIE MET HUN EIGEN STIJL EN KWALITEIT EXTRA DIEPGANG BIEDEN
SPRINGT VOOR JOU IN DE BRANDING
BRANDING IS VOOR IEDEREEN EN ELK BEDRIJF. OF JE ER NOU BEWUST MEE BEZIG BENT OF NIET, ALLES WAT JE BEDRIJF DOET HEEFT INVLOED OP DE PERCEPTIE VAN JE KLANTEN EN PARTNERS. ZEKER NU SOCIAL MEDIA ALLE CONVERSATIES BEÏNVLOEDEN EN NIEMAND ZICH TE GOED VOELT OM EEN REACTIE TE GEVEN, IS EEN DUIDELIJK PLAN ESSENTIEEL. MAAR IS DIT ALLEMAAL EEN BEDREIGING?? HELL NO! DIT IS EEN KANS. HET EFFENT HET SPEELVELD. OF JE NOU EEN GROTE SPELER BENT, NET BEGINT OF ALS MKB’ER KLAAR BENT VOOR DE VOLGENDE STAP, DE KANSEN ZIJN ER! WANNEER JOUW MERK EEN DUIDELIJK VERHAAL VERTELT DAT MENSEN AANSPREEKT, KRIJG JIJ DE VOORKEUR BOVEN JE CONCURRENT. MAAR JE VERHAAL MAG GEEN FABELTJE ZIJN, HET MOET JOUW VERHAAL ZIJN, HET MOET PASSEN EN HET MOET EERLIJK ZIJN. ER ZIJN ONEINDIG VEEL MANIEREN OM HET VERHAAL VAN JOUW BEDRIJF TE VERTELLEN. MAAR HET MOET PASSEN BIJ DE IDENTITEIT EN HET PLATFORM! EN DAT IS WAAR IK IN BEELD KOM. GRAAG HELP IK IEDEREEN ZIJN VERHAAL HET BESTE TE VERTELLEN WANT ELK VERHAAL VERDIENT HET OM GEHOORD TE WORDEN! PUUR PRAKTISCH: IK HELP BEDRIJVEN VERHALEN VERTELLEN. VIA HET MEDIUM DAT HET BESTE PAST BIJ JOUW VERHAAL EN OP ZO’N MANIER DAT JE DOELGROEP HET VERHAAL OOK TOT ZICH NEEMT. ZODAT IEDEREEN WEET WAAR JOUW MERK VOOR STAAT EN VOOR JOU KIEST!
STRATEGIE EEN BRANDING STRATEGIE HELPT ORGANISATIES EEN STERK EN DUURZAAM IMAGO OP TE BOUWEN. HET GEEFT VORM AAN DE COMMUNICATIE EN LIGT AAN DE BASIS VAN ELKE CAMPAGNE. DOOR MEE TE DENKEN OP STRATEGISCH NIVEAU ONTSTAAT ER EEN BRANDING STRATEGIE OP MAAT DIE RESULTAAT BOEKT. CAMPAGNE BRANDING CAMPAGNES ZIJN ER OP GERICHT EEN SPECIFIEK DOEL TE BEREIKEN. ZE GRIJPEN DE AANDACHT VAN DE DOELGROEP EN ZORGEN DAT DE BOTODSCHAP OVERKOMT. DOOR MIDDEL VAN BRANDING CAMPAGNES ZETTEN ORGANISATIES DE VOLGENDE STAP NAAR HUN DOEL. BIJVOORBEELD DOOR HET VERHOGEN VAN DE MERKBEKENDHEID OF HET VERBETEREN VAN DE HOUDING VAN DE DOELGROEP OPERATIONEEL VERHALEN KUNNEN OP VERSCHILLENDE MANIEREN VERTELT WORDEN. DAARBIJ ZIJN HET KANAAL EN DE DOELGROEP LEIDEND EN IS DE KWALITEIT VAN CONTENT HET VERSCHIL TUSSEN WEL OF GEEN SUCCES. DOOR DE CONTENT CREATIE UIT TE BESTEDEN WEET IS JOUW VERHAAL IN GOEDE HANDEN
MAARTEN KRAMER, OPRICHTER VAN BIG WAVE BRANDING. NA TWEE JAAR ALS ZZP'ER IN DE COMMUNICATIE WERELD HEB IK MIJN PASSIE GEVONDEN IN HET VERTELLEN VAN VERHALEN. IK GENIET VAN DE POSITIEVE IMPACT DIE ZELFS DE KLEINSTE VERHALEN EN MOMENTEN KUNNEN HEBBEN OP DE ONTVANGER. SOMMIGE VERHALEN VRAGEN OM EEN SPECIFIEKE VERHALEN VERTELLER. DAAROM MAKEN WE GEBRUIK VAN EEN BREED NETWERK VAN VERTELLERS DIE MET HUN EIGEN STIJL EN KWALITEIT EXTRA DIEPGANG BIEDEN
SPRINGT VOOR JOU IN DE BRANDING
BRANDING IS VOOR IEDEREEN EN ELK BEDRIJF. OF JE ER NOU BEWUST MEE BEZIG BENT OF NIET, ALLES WAT JE BEDRIJF DOET HEEFT INVLOED OP DE PERCEPTIE VAN JE KLANTEN EN PARTNERS. ZEKER NU SOCIAL MEDIA ALLE CONVERSATIES BEÏNVLOEDEN EN NIEMAND ZICH TE GOED VOELT OM EEN REACTIE TE GEVEN, IS EEN DUIDELIJK PLAN ESSENTIEEL. MAAR IS DIT ALLEMAAL EEN BEDREIGING?? HELL NO! DIT IS EEN KANS. HET EFFENT HET SPEELVELD. OF JE NOU EEN GROTE SPELER BENT, NET BEGINT OF ALS MKB’ER KLAAR BENT VOOR DE VOLGENDE STAP, DE KANSEN ZIJN ER! WANNEER JOUW MERK EEN DUIDELIJK VERHAAL VERTELT DAT MENSEN AANSPREEKT, KRIJG JIJ DE VOORKEUR BOVEN JE CONCURRENT. MAAR JE VERHAAL MAG GEEN FABELTJE ZIJN, HET MOET JOUW VERHAAL ZIJN, HET MOET PASSEN EN HET MOET EERLIJK ZIJN. ER ZIJN ONEINDIG VEEL MANIEREN OM HET VERHAAL VAN JOUW BEDRIJF TE VERTELLEN. MAAR HET MOET PASSEN BIJ DE IDENTITEIT EN HET PLATFORM! EN DAT IS WAAR IK IN BEELD KOM. GRAAG HELP IK IEDEREEN ZIJN VERHAAL HET BESTE TE VERTELLEN WANT ELK VERHAAL VERDIENT HET OM GEHOORD TE WORDEN! PUUR PRAKTISCH: IK HELP BEDRIJVEN VERHALEN VERTELLEN. VIA HET MEDIUM DAT HET BESTE PAST BIJ JOUW VERHAAL EN OP ZO’N MANIER DAT JE DOELGROEP HET VERHAAL OOK TOT ZICH NEEMT. ZODAT IEDEREEN WEET WAAR JOUW MERK VOOR STAAT EN VOOR JOU KIEST!
STRATEGIE EEN BRANDING STRATEGIE HELPT ORGANISATIES EEN STERK EN DUURZAAM IMAGO OP TE BOUWEN. HET GEEFT VORM AAN DE COMMUNICATIE EN LIGT AAN DE BASIS VAN ELKE CAMPAGNE. DOOR MEE TE DENKEN OP STRATEGISCH NIVEAU ONTSTAAT ER EEN BRANDING STRATEGIE OP MAAT DIE RESULTAAT BOEKT. CAMPAGNE BRANDING CAMPAGNES ZIJN ER OP GERICHT EEN SPECIFIEK DOEL TE BEREIKEN. ZE GRIJPEN DE AANDACHT VAN DE DOELGROEP EN ZORGEN DAT DE BOTODSCHAP OVERKOMT. DOOR MIDDEL VAN BRANDING CAMPAGNES ZETTEN ORGANISATIES DE VOLGENDE STAP NAAR HUN DOEL. BIJVOORBEELD DOOR HET VERHOGEN VAN DE MERKBEKENDHEID OF HET VERBETEREN VAN DE HOUDING VAN DE DOELGROEP OPERATIONEEL VERHALEN KUNNEN OP VERSCHILLENDE MANIEREN VERTELT WORDEN. DAARBIJ ZIJN HET KANAAL EN DE DOELGROEP LEIDEND EN IS DE KWALITEIT VAN CONTENT HET VERSCHIL TUSSEN WEL OF GEEN SUCCES. DOOR DE CONTENT CREATIE UIT TE BESTEDEN WEET IS JOUW VERHAAL IN GOEDE HANDEN
MAARTEN KRAMER, OPRICHTER VAN BIG WAVE BRANDING. NA TWEE JAAR ALS ZZP'ER IN DE COMMUNICATIE WERELD HEB IK MIJN PASSIE GEVONDEN IN HET VERTELLEN VAN VERHALEN. IK GENIET VAN DE POSITIEVE IMPACT DIE ZELFS DE KLEINSTE VERHALEN EN MOMENTEN KUNNEN HEBBEN OP DE ONTVANGER. SOMMIGE VERHALEN VRAGEN OM EEN SPECIFIEKE VERHALEN VERTELLER. DAAROM MAKEN WE GEBRUIK VAN EEN BREED NETWERK VAN VERTELLERS DIE MET HUN EIGEN STIJL EN KWALITEIT EXTRA DIEPGANG BIEDEN